Invincibilii

invincibilii.ro - ieşiţi din tipare

formular concursuri BDC - detalii mai jos

duminică, 5 iunie 2011

Libris - "Povestiri istorice" de Dumitru Almaş



Acum o săptămână am fost la Bookfest de unde i-am procurat fiului meu cele două volume de "Povestiri istorice" de Dumitru Almaş, care în vremea copilăriei mele (şi nu numai) au făcut furori (cel puţin primul volum). Prezenta ediţie este realizată de Editura Nicol. Deşi condiţiile grafice şi atenţia cu care este editat textul lasă destul de mult de dorit, cartea oferă lecţii de bază despre istoria românilor, într-un limbaj adaptat copiilor. Cartea nu este doar pentru ei! Dacă cei mari ştiu cine au fost Menumorut, Duras, Carol Robert de Anjou sau Tuhutum, pot renunţa la lectura cărţii. Altfel, vă invit să vă aruncaţi ochii peste ea! Eu îi citesc aproape zilnic fiului meu 2-4 povestiri şi ieşim într-un avantaj reciproc: el se alege cu informaţiile, iar eu recapitulez, resimţind în nări miros de pagină de pe vremea când nu exista internetul! Spor la citit!

0 Comments:

blogger templates | Make Money Online